VEDENÍ ÚČETNICTVÍ
Svěřte nám své účetnictví, neztrácejte drahý čas studováním legislativních změn a věnujte se své práci. Naši účetní mají potřebnou a neustále aktualizovanou kvalifikaci, a v případě nutnosti jsou ihned zastupitelní.
Ať je vaší prioritou outsourcing v rámci vzdáleného přístupu a vedení „bezkontaktního“ účetnictví, nebo rádi řešíte se svým účetním problémy osobně, jistě společně nalezneme cestu, a nastavíme řešení Vám tzv. „ na míru“.
- evidence a účtování ostatních pohledávek a závazků z obchodního styku, ve vztahu k zaměstnancům a státním institucím
- evidence a účtování majetku, kalkulace odpisů HM a NM
- účtování dohadných položek, rezerv, opravných položek
- vypracování inventarizací a výkazů
- kalkulace a účtování odložené daně
- kalkulace a vypracování přiznání k daním z příjmů právnických osob, fyzických osob, silniční daně, daně z nemovitosti, daně z převodu nemovitosti
- zastupování klienta při jednání s úřady
- spolupráce s auditory
- zpracování statistických výkazů
- reporting
- evidence a účtování faktur vydaných / přijatých
- evidence a účtování pokladních a bankovních dokladů, vč. úhrady závazků
Služby v mimořádných situacích
Neděste se mimořádných situací ve svém účetnictví. Jsme vždy připraveni zasáhnout a být Vám oporou i v okamžiku, kdy Vás tlačí čas nebo finanční úřad. Zajistíme rekonstrukci Vašeho účetnictví, vyřešíme vše potřebné v době uzávěrky, provedeme rychlou kontrolu účetnictví minulých období. Hbitě si poradíme i při transformaci společností či konsolidovaných uzávěrkách.